ΕΤΣΙ ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ!

ΦΙΛΟΣΟΦΗΜΕΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΕΚ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ

Εδώ υπάρχουν σύνδεσμοι για να διαβάσετε τις φιλοσοφημένες φιλοσοφίες...
Μέρος 1ο
Μέρος 2ο
Μέρος 3ο

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΥΨΟΥΣ ΕΝΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ SAAB

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η δεύτερη μαζί με την Hummer στις οποίες η GΜ έχει βάλει πωλητήριο. Για τη δεύτερη υπάρχει ενδιαφέρον από Κινέζους, ενώ η Saab όπως όλα δείχνουν θα οδηγηθεί σε εθελουσία χρεοκοπία και γι' αυτό ζητάει τη συμβολή της σουηδικής κυβέρνησης (με 1 δισ. δολάρια ή 793 εκ. ευρώ) για την πλήρη αναδιάθρωσή της. Παράλληλα, ζήτησε και δανειοδότηση ύψους 500 εκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Οι παραπάνω ενέργειες έγιναν μετά την αρνητική απάντηση της σουηδικής κυβέρνησης στην πρόταση να αναλάβει τη Saab, αλλά και της απόφασης της GM να την πουλήσει.

Το σχέδιο της αναδιάθρωσης προβλέπει ότι η Saab θα λειτουργήσει ως αυτόνομη εταιρεία και τα πάντα θα γίνονται επί σουηδικού εδάφους, δηλαδή σχεδιασμός, έρευνα, εξέλιξη και παραγωγή. Η αίτηση έγινε δεκτή από το δικαστήριο Vanersborg την Παρασκευή (20/2/2009) και όπως γίνεται κατανοητό η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Σήμερα, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί 4.000 εργαζόμενους επί σουηδικού εδάφους, οι περισσότεροι από τους οποίους εργάζονται στο εργοστάσιό της στο Trolhattan, ενώ από τη συνέχιση της λειτουργίας της εξαρτώνται ακόμη 25.000 θέσεις εργασίας.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Saab έχει να εμφανίσει θετικό πρόσημο στα κέρδη της τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Εξαγοράστηκε το 1990 από την GM, η οποία πήρε τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας το 2000. Οι πωλήσεις της Saab μειώθηκαν κατά 25%, στις 93.338 μονάδες, το 2008 και αυτό ήταν η βασική αιτία που οδήγησε την GM στην απόφαση να την πουλήσει. Έτσι, λοιπόν, μετά από 20 χρόνια ξένης ιδιοκτησίας, το μέλλον της Saab Automobile είναι ξανά σε σουηδικά χέρια, μετά την απόφαση του δικαστηρίου του Vänersborg, το οποίο ενέκρινε την αίτηση για αναδιοργάνωση και αναδόμηση που υπέβαλαν οι εκπρόσωποι της Saab, όπως είπαμε και πιο πάνω, την Παρασκευή (20/2/2009).

«Σήμερα είναι η αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία της Saab. Ξαναδημιουργούμε τη Saab Automobile ως μια ξεχωριστή οντότητα. Ο δρόμος μπροστά μας δεν θα είναι εύκολος. Πολλοί έχουν ήδη υποφέρει αρκετά ως αποτέλεσμα της κρίσης στην αυτοκινητοβιομηχανία και οι θυσίες θα είναι ένα κομμάτι του μέλλοντος, όμως μετά από μια περίοδο σκληρών αποφάσεων θα έχουμε θέσει τη βάση για ένα νέο ξεκίνημα» λέει ο Jan Åke Jonsson, διευθύνων σύμβουλος της Saab Automobile. Την ευθύνη να οδηγήσει τη νέα Saab Automobile στο μέλλον θα αναλάβει μια ομάδα από τρία πρόσωπα: ο δικηγόρος Guy Lofalk, τον οποίο όρισε το δικαστήριο ως διαχειριστή, ο διευθύνων σύμβουλος Jan Ake Jonsson και ο ειδικός σε παγκόσμιες αναδιοργανώσεις Stephen Taylor.

Η Saab θα επενδύσει στην παραγωγή τριών νέων μοντέλων και συγκεκριμένα στα νέα 9-5, 9-3Χ και 9-4Χ, τα οποία θα βγουν στην παγκόσμια αγορά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. «Με τα νέα 9-5, 9-3Χ και 9-4Χ, που θα παρουσιαστούν μέσα στον επόμενο ενάμιση χρόνο, η Saab αισιοδοξεί ότι θα μπορέσει να ανακάμψει, υπό την προϋπόθεση ότι θα μπορέσουμε να πάρουμε τη χρηματοδότηση για να ελέγξουμε τη διαχείριση της εκτόξευσης του κόστους», πρόσθεσε ο Jake Ake Jonsson.

Δεν υπάρχουν σχόλια: