ΕΤΣΙ ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ!

ΦΙΛΟΣΟΦΗΜΕΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΕΚ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ

Εδώ υπάρχουν σύνδεσμοι για να διαβάσετε τις φιλοσοφημένες φιλοσοφίες...
Μέρος 1ο
Μέρος 2ο
Μέρος 3ο

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ.

Ξεκινώ με το να ευχαριστήσω τη MaRiLou για τις ευχές της, συνεχίζω με το "ευχαριστώ" που λέω σε όσους με θυμήθηκαν. Προχωρώ με το "άντε στο διάολο" σε όσους με ξέχασαν (τακτική θεάς Μυρσίνης). Χαχα...Πλάκα κάνω, θα τους χρωστάω όμως ένα γερό κράξιμο. Από 'κει και πέρα, μου εύχομαι κι εγώ χρόνια πολλα, με υγεία και χαρά. Ό,τι επιθυμώ μακάρι να πραγματοποιηθεί. Όχι για μένα...για τη φουκαριάρα τη μάνα μου και την ομάδα μου. Τουλάχιστον όσον αφορά τον Ολυμπιακό. Βαριέμαι να λέω πολλά, "μ' αρέσει να μη λέω πολλά", όπως αναφέρεται και στο ομώνυμο τραγούδι. Ας τα πει κάποιος άλλος για μένα...Ως αλήτης αγάπησα, ως ροκάς δεν κουράστηκα, για κυβέρνηση και αντιπολίτευση χ...ηκα. Κι αν είστε κάποιος πολιτικός και παρεξηγηθείτε, στα όργανά μου μια χαρά χωράει να γραφτείτε...Ακολουθούν δύο βίντεο, που αποτυπώνουν εν συντομία τα παραπάνω.



Χρόνια Πολλά σε μένα
Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα
Χρόνια Πολλά στα παιδιά που ερωτεύονται
Χρόνια Πολλά στα παιδιά που δεν τρώνε τη φόλα
Χρόνια Πολλά στα παιδιά που τα θέλουνε όλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: