ΕΤΣΙ ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ!

ΦΙΛΟΣΟΦΗΜΕΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΕΚ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ

Εδώ υπάρχουν σύνδεσμοι για να διαβάσετε τις φιλοσοφημένες φιλοσοφίες...
Μέρος 1ο
Μέρος 2ο
Μέρος 3ο

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

ΘΑ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΥΧΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟ.


Τα Χριστούγεννα απέχουν λιγότερο από 30 ώρες και καιρός είναι να πω κι εγώ σε σας τις ευχές μου. Εύχομαι θερμά σε όλους και όλες σας καλά Χριστούγεννα, με υγεία και χαρά. Έχετε πολλές ευχές και από το φίλο μου τον Εφραίμ. Επίσης, σας εύχομαι να περάσετε καλά τώρα στις διακοπές και να ξεκουραστείτε. Τα φαγητά και τα γλυκά φτιάχνονται για να καταναλωθούν, μην κάνετε μισές δουλειές εκεί πέρα...Τα κάλαντα δεν ξέρω άμα θα τα πείτε, αλλά τα λεφτά πάρτε τα κάπως. Αν δεν έχετε τρόπους, ρωτήσε κάποιον που να είναι "μέσα" στα πράγματα της Siemens(καθαρά τυχαία επιλογή εταιρείας)...Απευθύνομαι σε διαφόρους χαρακτήρες, όμως ένα είναι σίγουρο. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ. Έχετε συνείδηση. Αυτό. Χρόνια πολλά. Ας μας τα πει και μια μεγάλη φωνή σε ζωντανή εκτελεσούλα. Το βίντεο καλό είναι, απλά κάντε λίγη υπομονή μέχρι να φτάσει στο 1 λεπτό και 25 δευτερόλεπτα. Κι αφού φτάσετε εκεί, τότε απλά...καλή πόρωση!



Δεν υπάρχουν σχόλια: